Fredberg, Apiapaati, Bigi Pan en Owru Yari

2 januari 2018 - Paramaribo, Suriname

Zo, ben ik weer!

Helaas.. maar ik heb op dit moment geen tijd om een blog te typen. Aangezien we morgen weer met stage beginnen, moet ik nu weer hard aan het werk om even alles bij te werken. Maaaaaaaar, niet getreurd. Ik wil jullie natuurlijk wel op de hoogte houden van alles wat ik de afgelopen 2 weken heb meegemaakt. Dit zal ik doen aan de hand van de blogs van Jill. Zij vertelt o.a. over Fredberg, Apiapaati, Bigi Pan en Owru Yari (oudjaar). Ik zal wel even wat foto's bijvoegen, zodat jullie er een beeld van krijgen! Veel leesplezier!

Fredberg:

Bus naar Fredberg Hier ook ananassen Fredberg Fredberg Zonsondergang Fredberg Fredberg Op de berg Op de berg Op de bergIn de grot slapen Wakker worden in een grot Eten Basiskamp Basiskamp Basiskamp Basiskamp Mooie 4 dagen!

Apiapaati:

Apiapaati Apiapaati Apiapaati Apiapaati Apiapaati Gewoon over de rand van de boot... Piranhaaa Piranhaaa Stroomversnellingen Kerstdiner Slang

Bigi Pan en Owru Yari:

Bigi Pan

Bigi Pan Lodge 77 vissen dan Bigi Pan Zo, veel gevangen Krabbies Eigen boot gefixt Modder Flamingo's Rode Ibissen  Bigi Pan Bigi Pan Bigi Pan

Owru Yari

Owru Yari Owru Yari... jee

1. Ilse:
    2 januari 2018
    Nou nouu.. gewoon lekker de blog van Jill gebruiken :p
  2. Tiny Kransen:
    21 januari 2018
    Hallo Pam oma wacht op je thuiskomst dan ben ik weer een heel eind opgeknapt iedere een stukje beter ,nog even dan zie ik je weer liefs een dikke knuffel en tot 2 Februari je verjaardag hou je taai oma xxxx