Ein-de-lijk!

11 juli 2017 - Belfeld, Nederland

Hèhè, wat een opluchting! Even een kleine update hoor!

Vorige week heb ik mijn derdejaarsstage afgesloten met een 8 gemiddeld! Yesss! Ook heb ik afgelopen vrijdag, na ongeveer 1,5 maand wachten, te horen gekregen dat mijn MKV-visum is goedgekeurd, dus ben ik gisteren naar het Consulaat in Amsterdam gegaan om mijn KV-visum (inreisvisum) aan te vragen. Dit visum wordt direct in je paspoort geplaatst, dus er is nu niets meer wat me nog tegenhoud om op 29 augustus naar Suriname te vertrekken! Het enige wat ik nog moet doen is me melden bij de vreemdelingendienst in Paramaribo, maar dit moet ik nog nalezen want dit is ook nog vrij ingewikkeld.

● Om nog even terug te komen op mijn vorige blog, heb ik nu ook de tweelandensimkaart gekocht. Ik heb nu twee verschillende nummers, één Nederlands en één Surinaams nummer, op één simkaart. Hiermee bel je dus voordelig naar zowel Surinaamse als naar Nederlandse nummers. Wel zal ik mijn huidige nummer op WhatsApp behouden, anders moet ik iedereen op de hoogte gaan stellen van mijn nieuwe nummer.
● Verder heb ik bij de ANWB een creditcard aangevraagd, zodat ik overal de mogelijkheid heb om te kunnen betalen.
● Daarnaast heb ik via internet een geïmpregneerde klamboe besteld, welke je ook zeker mee moet nemen naar een land als Suriname!

Zo, ben ik even blij dat alles ein-de-lijk rond is!
Nu eerst even genieten van de vakantie! Tot snel!

1. Marion:
    5 augustus 2017
    Leuk Pam om zo af en toe je verhalen te lezen binnenkort
    Gr. Marion
  2. Marion:
    5 augustus 2017
    Trouwens nogmaals HUUUL VUUUL succes....en let goot op digzelf
  3. Tiny Kransen:
    12 augustus 2017
    Hallo Pam geweldig ik heb je reisverslag gelezen Ik ben zo trots op je ,en wens je heel veel succes met je Studie geniet van de mooie tijd en het Land verder een goede reis en kom gezond weer thuis Lieve Groetjes en een Dikke Knuffel ik hou van je tot ziens Oma Tiny Belfeld xxx